برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1402/08/20 - 15:37
  • - تعداد بازدید: 209
  • - تعداد بازدیدکننده: 203
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام تبریک

پیام تبریک مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه به مناسبت هفته فناوری اطلاعات سلامت

دکتر هادی لطف نژاد افشار مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و عضو هیئت علمی گروه فناوری اطلاعات سلامت، در پیامی 16 لغایت 22 آبان ماه هفته جهانی فناوری اطلاعات سلامت را تبریک گفت.

تلفیق فناوری های اطلاعات با نوآوری های مبتنی بر داده ها موجب تکامل مراقبت های بهداشتی گردیده است. لذا فناوری اطلاعات سلامت، امروزه با بکاربردن راه حل های مراقبت بهداشتی مبتنی بر هوش مصنوعی، بعنوان یکی از با ارزش ترین و مهمترین منابع اطلاعاتی در زمینه اطلاع رسانی در جهت برنامه ریزی و تصمیم گیری های مدیریتی معرفی گردیده و زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان این حوزه موجب ایجاد پیشرفت هایی در پیشبرد تشخیص، درمان و ارائه مراقبت های بهداشتی شده است. در کشور ما نیز اخیرا دستاوردهای بسیار ارزشمندی به همت اساتید، همکاران و دانشجویان HIT و انفورماتیک پزشکی به وجود آمده و انتظار می رود با بهره مندی از این پیشرفت ها در سلامت دیجیتال، بکارگیری هوش مصنوعی (AI)، داده کاوی(DM)، سوق یافتن به یادگیری ماشین(ML) و یادگیری عمیق(DL)، بهبود سیستم های سلامت برای بیماران محیا گردد.

اینجانب هفته یا روزی بعنوان فناوری اطلاعات سلامت را فرصتی کوچک دانسته تا به همه تلاشگران این عرصه تبریک عرض نموده و با یادآوری زحمات بی دریغ و تلاش مجدانه نیروهای بالقوه این حرفه و رشته در جهت تحقق سلامت جامعه، تقدیر و تشکر می نمایم و از خداوند متعال برای آنان زندگی با عزت و همراه با آرامش مسئلت دارم. امید است که به همت تمامی عزیزان متخصص، نقش موثری در پیشبرد اهداف نظام سلامت داشته باشیم.

دکتر لطف نژاد افشار

مدیر آمار و فناوری اطلاعات

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 190
کلمات کلیدی
شیرین صمدزاد
خبرنگار

شیرین صمدزاد

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب