برگزاری جلسه
برگزاری دومین جلسه کمیته آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در حوزه نظام ارجاع الکترونیک
این جلسه در مورخه ۱۹ آبانماه سال ۱۴۰۴ در محل سالن جلسات مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه با محوریت بررسی مشکلات موجود در فرآیند اجرای نظام ارجاع الکترونیک و پیگیری مصوبات جلسه پیشین برگزار گردید.
پیرو برگزاری اولین جلسه کمیته آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در حوزه نظام ارجاع الکترونیک و در راستای استمرار جلسات منظم این کمیته، دومین جلسه با حضور اعضای کمیته نظام ارجاع مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، نمایندگان معاونتهای محترم امور بهداشتی و درمان، نمایندگان بیمه سلامت، بیمه تأمین اجتماعی و کلینیک تدبیر تشکیل شد.
در ابتدای جلسه، مهندس محمد ضربی دبیر کارگروه فناوری اطلاعات نظام ارجاع الکترونیک ضمن خیرمقدم به اعضای حاضر، گزارشی از اقدامات انجامشده و مصوبات جلسه پیشین ارائه کرد و اعضا به بحث و تبادل نظر درخصوص راهکارهای بهبود فرآیند بازخورد، نوبتدهی و یکپارچهسازی سامانههای مرتبط پرداختند.
در پایان، تصمیمات لازم جهت پیگیری موضوعات فنی و اجرایی از جمله بهبود فرآیند ثبت بازخوردها، دسترسی به داشبوردهای نظارتی، تسهیل ارتباطات سامانهای و بهروزرسانی اطلاعات پزشکان اتخاذ گردید.
نظر دهید