English|صفحه اصلی  | سایت اصلی دانشگاه |معاونت تحقیقات و فناوری |   امروز: چهارشنبه ١٢ مهر ١٤٠٢


  چاپ        ارسال به دوست

تداوم همکاری و حمایت دانشگاه از بخش خصوصی مستلزم دریافت خدمات بهینه و رضایت کاربران

 

این جلسه پیرو دریافت گزارش‌ از بیمارستان های طرف قرارداد شرکت، مبنی بر وجود برخی از مشکلات فرآیندی در سیستم اطلاعات بیمارستانی، در مورخه 11/03/1402 با حضور مدیران ارشد این شرکت با مدیریت و کارشناسان مربوطه در سالن جلسات مدیریت آمار و فناوری اطلاعات تشکیل شد.


با عنایت به توسعه روزافزون ارائه خدمات سلامت در بستر الکترونیک اعم از نوبت‌دهی الکترونیک، نظام ارجاع الکترونیک، نسخه نویسی الکترونیک، استحقاق سنجی داروها و... تمامی پیش نیازهای مربوط به این بسته ها بایستی طبق پروتکل‌های اعلامی وزات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بستر سیستم‌های اطلاعات بیمارستانی ایجاد شوند. لذا پیاده سازی این امر در بیمارستان‌ها نیازمند آموزش عملی به کاربران نهایی، تعامل توسعه دهندگان سیستم با کاربران بیمارستان جهت شخصی سازی ماژول‌ها براساس نیاز هر بیمارستان و سنجش فرآیند براساس صحت سنجی داده ها می‌باشد.
دکتر لطف‌نژاد افشار ضمن تقدیر از مدیران ارشد این شرکت بابت حضور در دانشگاه، با اشاره به اینکه در طی 2 سال گذشته به خاطر وجود بیماری کرونا حضور کارشناسان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات در محیط‌های درمانی با مشکل مواجه شده بود، از مسئولین شرکت خواست طبق روال گذشته کارشناسان پشتیبان شرکت در محیط های بیمارستان حضور یافته و همراه با کارشناسان IT بیمارستان ها پاسخگوی نیازهای کاربران نهایی این سیستم باشند. در ادامه دکتر لطف‌نژاد افشار با اشاره به برخی از سیاست های دانشگاه مبنی بر ایجاد فضای رقابتی مابین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات، دریافت خدمات بهینه و جلب رضایت کاربران را از جمله شروط تداوم همکاری برشمردند.



٠٩:٥٥ - چهارشنبه ١٧ خرداد ١٤٠٢    /    شماره : ٥٣٦٣٤    /    تعداد نمایش : ٣٨



خروج